فروشگاه خرید اینترنتی گرل مارکت

خرید اینترنتی خرید، درب منزل، پرداخت درب منزل، قیمت محصولات اینترنتی، قیمت لباس، فروش اینترنتی، فروشگاه اینترنتی، خرید ارزان

فروشگاه خرید اینترنتی گرل مارکت

خرید اینترنتی خرید، درب منزل، پرداخت درب منزل، قیمت محصولات اینترنتی، قیمت لباس، فروش اینترنتی، فروشگاه اینترنتی، خرید ارزان

بازی فکری بازی کن مدل Smile

خرید بازی فکری بازی کن مدل Smile 

قیمت : 190000 تومان

برند : Bazicon

خرید پستی بازی فکری بازی کن مدل Smile 

قیمت بازی فکری بازی کن مدل Smile 

 

برای خرید و مشاهده جزئیات محصول کلیک نمایید.


بازی فکری بازی کن مدل Smile

 

بازی فکری بازی کن

اولین موردی که در مورد اسمایل باید به آن اشاره کرد طراحی جذاب این بازی است. البته که نام مایکل شاکت به عنوان طراح بازی ابتدا ما رو ترغیب می‌کند که بازی رو امتحان کنیم و تو آرشیو بازی‌هامون داشته باشیم. مایکل شاکت یکی از طراح‌های موفق و خوب در زمینه طراحی بازی‌های کارتی است.

گیم پلی :

بازی Smile یک بازی کارتی سبک‌وزن و بسیار خانوادگی است که در آن بازیکنان در نقش دارندگان جک و جانوری هستند که حالا جک و جانورهایشان فرار کرده‌اند و آن‌ها هم به کمک مشتی کرم‌شب‌تاب می‌خواهند دوباره جانورها را به خانه برگردانند! (یعنی تم این بازی کشنده است!!)

اولین نکته در مورد این بازی این است که بسیار شبیه‌بازی No Thanks است و مکانیزم اصلی آن را مناقصه تشکیل می‌دهد و البته آن وسط مسط‌ها یک Set Collection ریزی هم دارد.

بازی در ۱۰ دور انجام شده و برنده بازی کسی است که بیشترین امتیاز را از جانوران بازی به دست آورد.

بازی اسمایل بازی جذابی برای دورهمی‌های خانوادگی است. یک کارت بازی دوست داشتنی بین دوستان و خانواده، که بعد از هربار بازی حس علاقه به تکرار بازی برای بازیکنان به وجود می‌آید.

در مقایسه با بازی نه ممنون (No Thanks) باید گفته شود به هر حال به خاطر مکانیزم بازی این مقایسه اتفاق می‌افتد ولی طعم و مزه و به خصوص طراحی گرافیکی و جذابیت بصری بازی قابل مقایسه با این عنوان نیست.

ابتدا باید به این مساله اشاره کنیم که (شانس)، تاثیرگذاری کمی در این بازی دارد زیرا شما می‌توانید با محاسبه‌ی تعداد کارت‌های موجود و رنگ ها و ... (که البته بعد از چندین دور بازی براتون به وجود میاد) برنامه‌ریزی دقیق برای به دست آوردن کارت مورد نظرتون داشته باشید. ولی اگر درگیر این محاسبات نشوید بازی می‌تواند هر لحظه هم براتون سورپرایزی داشته باشد.

نکته بعدی این است که تعدادی تاکتیک جذاب براتون وجود دارد تا رقبایتان را گیر بندازید. همچنین می‌توانید رقبا رو مجبور به برداشتن کارتی کنید که باعث شود با توجه به رنگ‌های یکسان، حیوانات با امتیاز مثبت از دستشون در بیاد که باعث می‌شود حتی اگر رقبایتان از دست‌های پیش امتیاز خوبی از یک کارت به دست آورده باشد، در دست پیش رو از دست بدهد و در انتها امتیازش را نتواند به دست بیاورد.

همچنین راهکار دیگه این است که رقبایتان را مجبور به برداشتن سنگ آبی کنید. البته که خودتان هم نباید حواستان از تعداد سنگ‌های دستتان پرت شود.

این تصمیم‌های سرگرم کننده، تاکتیک‌هایی هستند که به جذاب شدن روند بازی کمک می‌کنند.

همچنین طراحی گرافیک بازی خیره کننده است. این اثر یکی از زیباترین طراحی‌هایی است که در بین بازی‌های کارتی میبینیم و خیلی تاثیر گذاشته است بر روی تجربه‌ی بازی و علاقه به بازی و باعث شده به جذابیت روند هوشمندانه بازی هم کمک کند .

اسمایل بازی هست که می‌شود در چند دقیقه یاد گرفت و همچنین می‌توانید به راحتی با کودکان بازی کرد. یک بازی سریع و تند و تیز که تکرار پذیری بالایی هم دارد. بازی بیشتر از نیم ساعت طول نمی‌کشد و حتی در بازی پنج نفره برای دور های بعدی بین ۱۵ تا ۲۰ دقیقه به اتمام می‌رسد.

بازی در هر ۳ مدل تعداد نفرات ۳، ۴، ۵ نفره جذاب بوده و بسته به سلیقه افراد این جذابیت متفاوت است.

مجموعه بازی کن با شعار با کیفیت بازی کن همواره بر کیفیت بردگیم‌هایش وسواس به خرج داده و از مرحله انتخاب بازی با همکاری شرکت‌های معتبر خارجی، تا ساخت قطعات و کیفیت چاپ اهتمام ورزیده است. رنگ و لعاب کارت‌ها با طراحی جذاب رو می‌توانید در کارت‌ها مشاهده کرد. از بازی‌های دیگر این مجموعه می‌توان به بازی جایپور و ماسکرید نیز اشاره کرد.

جنس کارت‌های بازی یکی از بهترین نمونه‌های موجود است که هم در بُر خردن مناسب بوده و  هم از عمر مناسب و ماندگاری خوبی برخوردار است. سنگ‌ها به عنوان متریال کرم‌های شب تاب و اشک در داخل بازی از جنس جذابی هستند که به دوست داشتنی‌تر شدن بازی کمک کردند. دفترچه بازی آموزش کاملی را دارا بوده و می‌توان به راحتی بازی را تجربه کرد.

 

درنهایت بازی اسمایل جزو بازی‌های کارتی جذابی هست که برای جمع‌های دوستان و خانواده‌ها پیشنهاد می‌شود. گیم پلی بازی هوشمندانه بوده ، طراحی‌ها بسیار زیباست و کیفیت مناسب هم باعث شده از بازی لذت ببرید و گزینه اصلی برای زمانی که بزرگ و کوچک‌های خانواده بخواهند با هم جمع شوند و بازی را تجربه کنند، بدون شک Smile خواهد بود.

 

 

برای خرید و مشاهده جزئیات محصول کلیک نمایید.

 

شب فرا می‌رسد درحالی‌که حیواناتِ دست‌آموزِ شما، از حصارها و پرچین‌های خویش گریخته‌اند؛ به جنگل بروید و آن‌ها را با کرم های شب تابی که در اختیار دارید بفریبید و به لانه برگردانید.شما و هم‌بازی‌های‌تان، نوبت به نوبت می‌کوشید تا با یاریِ افسونِ کرم‌های شب‌تاب، حیواناتِ خود ( با امتیاز مثبت )را به بازگشت به لانه‌های‌شان ترغیب کنید...ولی مراقب باشید! حیوانات وحشی نیز شیفته‌ی نورِ کرم‌های شب‌تاب‌اَند و با حضورِ آن‌ها، امتیازات منفی نصیبِ شما خواهد شد. در هر دست از بازی ،بازیکنان یا باید از کرم های خود بر روی یکی از کارت های زمین سرمایه گذاری کنند و یا یک کارت از زمین بر دارند که با این کار تمامی کرم های موجود روی آن نصیب بازیکن خواهد شد . گاهی با وجود داشتن امتیاز منفی مجبور به برداشت کارت حیوانات وحشی از زمین میشوند که بتوانند کرم های مورد نیاز خود را تامین کنند.حال باید به نحوی این کارت های منفی را از دست خود خالی کنند چرا که در نهایت برنده بازی کسیست که مجموع امتیازات کارت های دست اش زیاد و مثبت باشد.

 


تصاویر بیشتر

 


بازی فکری بازی کن مدل Smile
بازی فکری بازی کن مدل Smile
بازی فکری بازی کن مدل Smile

 

برای خرید و مشاهده جزئیات محصول کلیک نمایید.




 

 

خرید بازی فکری بازی کن مدل Smile ارزان , بازی فکری بازی کن مدل Smile با قیمت ارزان , خرید Bazicon ارزان , Bazicon با قیمت ارزان , خرید پستی بازی فکری بازی کن مدل Smile ,خرید اینترنتی بازی فکری بازی کن مدل Smile, خرید بازی فکری بازی کن مدل Smile با قیمت 190000 ,خرید بازی فکری بازی کن مدل Smile فقط 190000 ,خرید Bazicon بازی فکری بازی کن مدل Smile ,خرید Bazicon با قیمت 190000,kharid بازی فکری بازی کن مدل Smile, gheymat بازی فکری بازی کن مدل Smile